Gyakran Ismételt Kérdések
VÁSÁRLÁS ELŐTTI KÉRDÉSEK
Asztali számítógépről, okostelefonról vagy táblagépről is rendelhet a webáruházunkból. Oldalunk egyszerű és gyors: rendelését könnyen, pár perc alatt leadhatod. Telefonon keresztül is adhatsz le megrendeléseket.
A vásárláshoz nem kötelező regisztrálni oldalunkra. Ha mégis szeretnél regisztrálni oldalunkon akkor a kezdő oldalon jobb felső sarokban tudsz a regisztráció gombra kattintva.
A kezdő oldalon tudsz regisztrálni, vagy ha már megtetted, akkor belépni fiókodba.
Igen, hívd fel ügyfélszolgálatunkat a 06 70 703 7788-os telefonszámon, ahol telefonon is fogadjuk a hívásodat. A megrendelni kívánt termék/termékek cikkszámára vagy pontos megnevezésére szükség lesz, ezt készítsd elő mindenképpen. Ebben az esetben csak utánvétes megrendelésre van lehetőség.
Ahhoz, hogy gyorsan és problémamentesen kézbesítsük rendelésed, pontos adatokra van szükségünk. Nagyon fontos, hogy olyan e‑mail címet és telefonszámot írj be a rendelés leadásakor, amin elérhetünk téged.
Ha a rendelési név vagy cím hibás, a rendelés késhet vagy meghiúsulhat. Felhívjuk szíves figyelmed arra, hogy általában nem telefonon, hanem e‑mailben jelezzük a rendeléssel kapcsolatos fejleményeket.
SZÁLLÍTÁSSAL KAPCSOLATOS KÉRDÉSEK
Ez több tényezőtől függ (fizetés módja, raktárkészlet), azonban minden leadott rendelés után felvesszük veled a kapcsolatot és telefonon egyeztetjük a megfelelő időpontot. A szállítást futárszolgálat vagy a webáruház végzi.
Természetesen személyesen is át lehet venni a termékeket, ilyen esetekben nincs szállítási költség. Ebben az esetben csak előzetes egyeztetés szükséges.
Budapesten 1174 Kvasz András u 14 szám alatt lehetséges a személyes átvétel.
Válasz
Válasz helye.
FIZETÉSSEL KAPCSOLATOS KÉRDÉSEK
Webáruházunkban három fizetési mód közül választhatsz. Előre utalás banki befizetés által. Utánvétellel, vagy STRIPE vagy PayPal azonnali bankkártyás fizetéssel.
Igen, az áraink tartalmazzák az áfát.
Ha banki előre utalás opciót választottad a rendszer automatikusan elküldi a rendelésben megadott emailcímére az instrukciókat és a banki adatokat a befizetésre vagy átutalásra.
Igen. Azonnali kártyás tranzakciókat a STRIPE és a PayPal fizetési rendszeren keresztül intézheted automatikusan. A pénztárnál, ha ezt a fizetést választod a rendszer átirányítja majd és a kártya adatok megadásával tudsz fizetni. Majd visszairányít a rendszer a sikeres fizetés esetén.
Válasz helye.
VÁSÁRLÁS UTÁNI KÉRDÉSEK
Sajnos néhány szolgáltatóhoz nem mindig érkeznek meg a webáruházak e‑mailjei (például Citromail, Freemail). Kérjük, hogy ellenőrizd postafiókod spam mappáját is. Ha negyedóra elteltével sem érkezik meg a levél, minél hamarabb jelezd a problémát elérhetőségeink egyikén.
Igen. Vagy regisztrálj és írj véleményt a termékről.
Válasz helye.
Válasz helye.
Válasz helye.